بهترین سایت کلیکی ایرانی پروباکس ایرانی با درآمد خوب

سلام خدومت شما عزیزان که از وبلاگ من بازدید می کنین.

می خوام یک و تنها یک سایت PTC ایرانی به شما معرفی کنم که احتمالا اسمش به گوشتون رسیده. من از این سایت برداشت های زیادی داشتم وپرداخت های سایت خیلی سریع هست من هر روزی که برداشت زدم همان روز به حساب بانکیم تو ایران واریز شده .من نمونه هایی از برداشت های خودم را براتون قرار خواهم داد تا به یقین برسین که این سایت سر کاری نیست و سایت خوبی هستش اگه علاقه مند به فعالیت در این سایت هستین با لینک من عضو شین و هر کمکی که در مورد سایت خواستین من در خدمتم. من مراحل عضویت رو هرچند که ساده هست اما تصویری توضیح خواهم داد. سوال داشتین کامنت بذارین و یا با ایمیل من در ارتباط باشید .

عزیزان برای مشاهده عکس ها در سایز بزرگتر عکس ها را روس سیستم خود save کنید بعد روی سیستم خود باز کنید

ایمیل بنده : mina_nayebi2004@yahoo.com

لینک عضویت بنده : http://buxiranzamin.com/?r=neomin

برای عضویت می توانید روی بنر زیر هم میتوانید کلیک کنید.



1: برای عضویت ابتدا روی لینک و بنر بالا کلیک کنید , با این تصویر مواجه خواهید شد.




2: مرحله دوم تکمیل فرم عضویت به نحوی که در تصویر زیر توضیح دادم




3: بعد از تکیل فرم و زدن دکمه ثبت نام یک پیام به ایمیل شما می آید که ممکن هست در قسمت Spam هم باشد هر دو را چک کنید. یک ایمیل شبیه این تصویر زیر .



بعد از باز کردن ایمیل مشابه این کد را مشاهده خواید کرد که با وارد کردن آن در قسمت خواسته شده در سایت  حساب کاربری شما فعال خواهد شد , 




بعد از اتمام و فعالسازی حساب کاربری خود اکنون زمان آن هست که وارد حساب کاربری خود شوید ابتدا به آدرس  http://www.buxiranzamin.com/?v=lبروید با این تصویر روبرو می شوید ,



 

  

بعد از زدن دکمه ورود وارد حساب کاربریتون می شوید که من تصویری از صفحه کاربری اینجا گذاشتم

من حدود 90 تا زیر مجموعه مستقیم دارم .

شما هم می تونید وارد این تجارت شوید 



برای مشاهده آگهی از بالای صفحه به قسمت مشاهده آگهی بروید وارد این صفحه خواهد شد, ما کلا 4 نوع آگهی داریم که اولی که حتما باید ببینیم اگهی های گروه اول است و برای حمایت از مدیریت میباشد حدودا تعدادش بین 8 الی 10 عدد می باشد و تا از اینها بازدید نکنین آگهی های اصلی که به شما پورسانت می دهد غیر فعال خواهد بود وقتی همه این تبلیغات رو دیدید آگهی های اصلی برایتان فعال خواهد شد . و این که شما باید آگهی های قسمت 4 رو حداقل 8 عدد را مشاهده کنید تا از کلیک زیرمجموعه هایتان درآمد کامل را کسب کنید تصویر زیر مربوط به صفحه آگهی ها می باشد











 و حالا نحوه مشاهده تبلیغات را برایتان توضیح می دهم به این صورت که روی یکی از تبلیغات کلیک می کنیم علامت یک تیک را مشاهده خواهید کرد روی علامت تیک کلیک می کنید یک صفحه جدید باز می شود و یک نوار در بالای صفحه که در حال پر شدن هست مشاهده خواید کرد باید صبر کنید نوار پر شود بعد اگه آگهی از نوع آگهی های مدیریت بود بعد از پر شدن کامل نوار این پیغام را مشاهده خواهید کرد که از حمایت شما متشکریم اما اگر تبلیغات از نوع 3 تای  دیگر بود بعد از پر شدن نوار این پیغام را مشاهده خواهید کرد که عنوان خواهد کرد که مبلغ مثلا 2 و 4 و 20تومان به حسایتان واریز شد و من تصاویر آن را برای شما قرار خواهم داد تا بهتر متوجه شوید.




















مشاهده بقیه تبلیغات که پورسانت دریافت می کنیم هم به همین صورت می باشد فقط مرحله آخر به جای این پیغام که از حمایت شما متشکریم این پیغام را که در تصویر می بینید دریافت خواهید کرد حالا مبالغش ممکن است متغییر باشد.




و یک موضوع هم که باید برایتان توضیح دهم نحوه برداشت از سایت می باشد برای برداشت ابتدا باید اطلاعات حساب خود در این قسمت وارد کنید تا موقع برداشت اتوماتیک وار به حساب بانکی شما واریز شود و یکی از قوانین برداشت حساب هم به این صورت می باشد هر بار هر مبلغی که برداشت می کنید برای اینکه بار دیگر بتوانید دوباره برداشت کنید باید نصف برداشت خودتان از سایت را دوباره به سایت برگردانید تا برای بار دیگر بتوانید برداشت کنید.

ابتدا به حساب کاربری خود بروید از آنجا به تنضیمات حساب که در تصویر می بینید.











برای برداشت پول هم به حساب کاربری خود بروید از آنجا همان طور که می بینید به قسمت برداشت می روید.









بعد از تصویر بالا وارد صفحه ای می شوید که مبلغ و اطلاعات حسابتان را تائید می کنید و پول به حسابتان واریز می شود


برای انتقال حساب داخل حساب کاربری خود  و شارژ حساب کاربری خود هم از قسمت  افزایش موجودی انجام خواهید داد









راستی یکسری از نمونه برداشتها و واریزی هایم به سایت رو به شما نشان می دهم که به صحت سایت اعتقاد پیدا کنید و با من همکاری کنید . 

تاریخچه واریز و برداشت ها رو در قسمت حساب کاربری سمت راست صفحه از قسمت گزارش پیشینه ها می توانید کنترل کنید مال خودتان را .

دریافت و واریزی های بنده


تا جایی که می توانستم کامل توضیح دادم نحوه کار و ثبت نام رو اما باز اگه سوالی بود در خدمتتون هستم می توانید از طریق ایمیل با من در ارتباط باشید.

با تشکر M.H


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد