یادداشت های نویسنده

سلامی گرم به همه هموطنان عزیز ایرانی ، کسانی که در ایران هستند و هموطنان عزیز ایرانی مقیم خارج از کشور و همه فارسی زبانان سراسر دنیا که الان دارن یادداشت های بنده رو میخونند.


در دنیای زیبای اینترنت راههای بسیار بسیار زیادی هست برای کسب درآمد که فقط کافیه روزی حداکثر نیم ساعت وقت بگذارید و سر هر ماه به درآمد میلیونی برسید البته باید درکنارش از تجربه های کسی که داره این کار رو انجام میده استفاده کنید .
من شخصا 5 الی 6 تا از بهترین راههای کسب درآمد از اینترنت رو برای خودم انتخاب کردم و در حال حاضر دارم کار میکنم و خیلی راضی هستم ، و در آینده ای نه چندان دور این راهها بیشتر میشه و به شما هم خواهم گفت .

این راه کسب درآمد درواقع کسب درآمد از طریق سایتهای PTC خارجی و ایرانی هست 

همان طور که همتون میدونید میلیونها سایت PTC در اینترنت وجود داره ولی اکثر این سایتها ( 90% شون) درواقع SCAM یعنی کلاهبردار هستند .

کلیه سایتهایی که در این صفحه به شما معرفی میکنم بهترینها و مطمئنترینها و سایتهایی هستند که خودم و یکسری از دوستان ازشون پول گرفتیم و داریم باهاشون کار میکنیم .


و اگر دیدم که به خوبی از این کار استقبال میکنید راههای دیگری را که دارم انجام میدهم براتون توی وبسایت جداگانه ای میذارم که روز به روز درآمدتون زیادتر بشه .

قانون کپی کردن مطالب این سایت :
کپی برداری از اطلاعات این سایت ممنوع میباشد و چنانچه کسی میخواست این اطلاعات رو در جایی منتشر کنه ابتدا با کسب اجازه و سپس با درج لینک منبع بلامانع میباشد ، یعنی این اطلاعات رو اگر میخواهید در جایی بنویسید ، زیرش باید این مطلب نوشته شده باشه :

گرفته شده از سایت :  www.ptcinvestigation.blogsky.com


برای دسترسی و ثبت نام در سایتهای PTC که من معرفی میکنم و اطلاعات طبقه بندی هر کدام و مطالب دیگری که نیاز دارید ، به حاشیه سمت راست سایت و قسمت لیست بهترین سایتهای PTC مراجعه کنید ، و روی هر لینک کلیک کنید و اطلاعاتش رو ببینید، به زودی اطلاعات بیشتر برایتان مینویسم . امیدوارم که این کار من برای شما دوستان و هموطنان مفید باشه ...


و یک نکته بسیار مهم : برای کار کردن با سایتهای PTC باید حتما هر روز وارد سایت بشی و 10 دقیقه وقت بذارید براش ، اگر واقعا این وقت رو ندارید و فقط میخواهید یک امتحان کنید ببینید چیه بهتره که وقت خودتون رو صرف این کار نکنید  چون این سایت ها حذاقل در بازه زمانی 7 یا 8 ماه جواب می ده  و اگه حوصلشو ندارین  از همین الان بیخیال این کار بشید چون بدون فایده هست ، ولی اگر انصافا میتونید هر روز تقریبا 10 الی 15 دقیقه براش وقت بذارید ، دست به کار بشید و شروع کنید .

اگر توی 15 الی 20 تا سایت عضو بشید حداکثر هر روز 1  الی 2 ساعت وقت شما رو میگیره .
و مهمتر از همه اینکه : دوستان خوبم ، برای کار با سایتهای PTC، نیازی نیست شما حتی 1 تومان هم از جیبتان پول بدین ، شما فقط پول درمیارید و هر زمان هم برای خرید و یا ارتقا حساب پولی نیاز داشتید ، از همون پولی که کار میکنید میتونید استفاده کنید .
با تشکر neomin
 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد