بهترین سایت کلیکی ایرانی پروباکس ایرانی با درآمد خوب

سلام خدومت شما عزیزان که از وبلاگ من بازدید می کنین.

می خوام یک و تنها یک سایت PTC ایرانی به شما معرفی کنم که احتمالا اسمش به گوشتون رسیده. من از این سایت برداشت های زیادی داشتم وپرداخت های سایت خیلی سریع هست من هر روزی که برداشت زدم همان روز به حساب بانکیم تو ایران واریز شده .من نمونه هایی از برداشت های خودم را براتون قرار خواهم داد تا به یقین برسین که این سایت سر کاری نیست و سایت خوبی هستش اگه علاقه مند به فعالیت در این سایت هستین با لینک من عضو شین و هر کمکی که در مورد سایت خواستین من در خدمتم. من مراحل عضویت رو هرچند که ساده هست اما تصویری توضیح خواهم داد. سوال داشتین کامنت بذارین و یا با ایمیل من در ارتباط باشید .

عزیزان برای مشاهده عکس ها در سایز بزرگتر عکس ها را روس سیستم خود save کنید بعد روی سیستم خود باز کنید

ایمیل بنده : mina_nayebi2004@yahoo.com

لینک عضویت بنده : http://buxiranzamin.com/?r=neomin

برای عضویت می توانید روی بنر زیر هم میتوانید کلیک کنید.



1: برای عضویت ابتدا روی لینک و بنر بالا کلیک کنید , با این تصویر مواجه خواهید شد.




2: مرحله دوم تکمیل فرم عضویت به نحوی که در تصویر زیر توضیح دادم




3: بعد از تکیل فرم و زدن دکمه ثبت نام یک پیام به ایمیل شما می آید که ممکن هست در قسمت Spam هم باشد هر دو را چک کنید. یک ایمیل شبیه این تصویر زیر .



بعد از باز کردن ایمیل مشابه این کد را مشاهده خواید کرد که با وارد کردن آن در قسمت خواسته شده در سایت  حساب کاربری شما فعال خواهد شد , 




بعد از اتمام و فعالسازی حساب کاربری خود اکنون زمان آن هست که وارد حساب کاربری خود شوید ابتدا به آدرس  http://www.buxiranzamin.com/?v=lبروید با این تصویر روبرو می شوید ,



 

  

بعد از زدن دکمه ورود وارد حساب کاربریتون می شوید که من تصویری از صفحه کاربری اینجا گذاشتم

من حدود 90 تا زیر مجموعه مستقیم دارم .

شما هم می تونید وارد این تجارت شوید 



برای مشاهده آگهی از بالای صفحه به قسمت مشاهده آگهی بروید وارد این صفحه خواهد شد, ما کلا 4 نوع آگهی داریم که اولی که حتما باید ببینیم اگهی های گروه اول است و برای حمایت از مدیریت میباشد حدودا تعدادش بین 8 الی 10 عدد می باشد و تا از اینها بازدید نکنین آگهی های اصلی که به شما پورسانت می دهد غیر فعال خواهد بود وقتی همه این تبلیغات رو دیدید آگهی های اصلی برایتان فعال خواهد شد . و این که شما باید آگهی های قسمت 4 رو حداقل 8 عدد را مشاهده کنید تا از کلیک زیرمجموعه هایتان درآمد کامل را کسب کنید تصویر زیر مربوط به صفحه آگهی ها می باشد











 و حالا نحوه مشاهده تبلیغات را برایتان توضیح می دهم به این صورت که روی یکی از تبلیغات کلیک می کنیم علامت یک تیک را مشاهده خواهید کرد روی علامت تیک کلیک می کنید یک صفحه جدید باز می شود و یک نوار در بالای صفحه که در حال پر شدن هست مشاهده خواید کرد باید صبر کنید نوار پر شود بعد اگه آگهی از نوع آگهی های مدیریت بود بعد از پر شدن کامل نوار این پیغام را مشاهده خواهید کرد که از حمایت شما متشکریم اما اگر تبلیغات از نوع 3 تای  دیگر بود بعد از پر شدن نوار این پیغام را مشاهده خواهید کرد که عنوان خواهد کرد که مبلغ مثلا 2 و 4 و 20تومان به حسایتان واریز شد و من تصاویر آن را برای شما قرار خواهم داد تا بهتر متوجه شوید.




















مشاهده بقیه تبلیغات که پورسانت دریافت می کنیم هم به همین صورت می باشد فقط مرحله آخر به جای این پیغام که از حمایت شما متشکریم این پیغام را که در تصویر می بینید دریافت خواهید کرد حالا مبالغش ممکن است متغییر باشد.




و یک موضوع هم که باید برایتان توضیح دهم نحوه برداشت از سایت می باشد برای برداشت ابتدا باید اطلاعات حساب خود در این قسمت وارد کنید تا موقع برداشت اتوماتیک وار به حساب بانکی شما واریز شود و یکی از قوانین برداشت حساب هم به این صورت می باشد هر بار هر مبلغی که برداشت می کنید برای اینکه بار دیگر بتوانید دوباره برداشت کنید باید نصف برداشت خودتان از سایت را دوباره به سایت برگردانید تا برای بار دیگر بتوانید برداشت کنید.

ابتدا به حساب کاربری خود بروید از آنجا به تنضیمات حساب که در تصویر می بینید.











برای برداشت پول هم به حساب کاربری خود بروید از آنجا همان طور که می بینید به قسمت برداشت می روید.









بعد از تصویر بالا وارد صفحه ای می شوید که مبلغ و اطلاعات حسابتان را تائید می کنید و پول به حسابتان واریز می شود


برای انتقال حساب داخل حساب کاربری خود  و شارژ حساب کاربری خود هم از قسمت  افزایش موجودی انجام خواهید داد









راستی یکسری از نمونه برداشتها و واریزی هایم به سایت رو به شما نشان می دهم که به صحت سایت اعتقاد پیدا کنید و با من همکاری کنید . 

تاریخچه واریز و برداشت ها رو در قسمت حساب کاربری سمت راست صفحه از قسمت گزارش پیشینه ها می توانید کنترل کنید مال خودتان را .

دریافت و واریزی های بنده


تا جایی که می توانستم کامل توضیح دادم نحوه کار و ثبت نام رو اما باز اگه سوالی بود در خدمتتون هستم می توانید از طریق ایمیل با من در ارتباط باشید.

با تشکر M.H


روش کار سایت coingeneration

روش کار سایت CoinGeneratin

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان عزیز؛ چندی پیش با سایتی در زمینه کسب درآمد آشنا شدم که به ازای باز گذاشتن برنامه ای که از خود سایت قابل دانلود است، برای هر 24 ساعت 1.03$ به حساب شما واریز می کند، یعنی حدود 30$ در یک ماه.

ارتباط تعداد Threads و میزان درآمد
مطابق با تصویر بالا شما با داشتن یک Threads از این سایت به صورت مجانی می توانید 30$ درآمد کسب کنید. البته شما برای کسب درآمد باید ابتدا حساب خود طی دو مرحله فعال کنید که در ادامه مطلب نحوه فعال سازی را برای شما توضیح خواهم داد. این را هم بگویم که اعتبار این Threads یک ماه است . شما برای ادامه کسب درآمد از سایت باید Threads خریداری نمایید. میزان درآمد زایی به ازای هر تعداد Threads مطابق با تصویر بالا بوده و اعتبار آنها یک سال است. برای ثبت نام در این سایت ایــنـجــا و یا روی تصویر بالا کلیک کنید.

فعال نمودن حساب کاربری

بعد از ثبت نام روی نام کاربریتون در قسمت بالا سمت راست صفحه، کلیک کنید تا وارد صفحه پروفایل خود شوید. در سمت چپ صفحه پروفایل روبروی قسمتی که نوشته شده Phone، شماره تلفن همراه خود را (به نظر من ایرانسل بهتر است) به صورت ...98938+ وارد کرده و سپس ارسال کنید، بعد از چند دقیقه یک پیامک برای شما می آید که حاوی یک کد است. اکنون فقط کد را به همان شماره ارسال کنید. بعد از چند دقیقه باید حساب شده Verify شده و عبارت  Successfull verification مقابل کادر شماره تلفن شما ظاهر شود، اکنون حساب شما تایید شده است. در صورتی که حساب شما Verify نشد، پس از 24 ساعت این کار را مجددا و ترجیحا با یک شماره دیگر تکرار کنید. 

حالا از اون قسمت بالا روی Download  کلیک کنید؛ برنامه ای هست حجمش سه و نیم مگابایته (حجمش کم است) دانلود میکنید برنامه رو باز میکنید و برنامه خود به خود شروع به کار می کند؛ اکنون مطابق با شکل زیر باید روبروی Threads عدد 1 نوشته شده باشد تا در ازای باز بودن برنامه پول به حساب شما منظور شود.

این تصویر روزهای اوایل فعالیت بنده هستش و تصویر دوم مربوط به همین امروز می باشد که الان 4 تا Threads دارم و یک سهام به ارزش حدود 49$ می باشد.


من الان با 4 تا Thread ماهیانه 120$ درآمد دارم که با آن یک سهام هم خریدم که آن هم برای خودش سود دارد. در ضمن این هم یک تصویر از زیرمجموعه های من هست که برای اطمینان شما گذاشتم درآمد من الان فقط از Threadها 120 تا هست در حالی که از زیرمجموعه های من هم برای من پول می رسد که آنها رو برداشت می کنم.

این یک فایل Word2013 می باشد که کلیه برداشت و پرداخت های من رو نشون میده که صحت سخنان من رو تائید می کنه که این سایت سر کاری نیست.

فایل دریافت و برداشتهای بنده که در 5 صفحه دیده می شود که من 2 صفحه را برای نمونه برای شما قرار می دهم .

دریافت و پرداخت های بنده 

این لینک هم تعدادی از برداشت های نهایی سایت رو نشون می ده

برداشت سایر کاربران


اگر عدد نمایش داده شده 0 بود چه کنیم؟

خوب در این حالت مجدد در سایت coingeneration به قست پروفایل خود بــروید. در ایــن صفحــه و در قسـمتی کـه نوشـته شـده Chat Nickname یک اسم برای خود انتخاب کنید و در پایین صفحه Save را بزنید. حالا در قسمت بالای صفحه روی گزینه Chat کلیک کنید و وارد محیط Chat شوید(مرورگر فایرفاکس بهتر عمل میکنه). در محیط Chat منتظر بمانید تا زمانی که عبارتهای با رنگ قرمز رنگ نوشته شود، این عبارتها توسط ادمین ها نوشته می شود و شما باید در همان لحظه از ادمین بخواهید تا یک Threads مجانی در اختیار شما قرار دهد. پس بلافاصله در چت روم بنویسید:

ADMIN ... Please Activate My Trial Threat ... # User ID

که به جای User ID  اون عددی که سمت راست بالای سایت آخر Referral link نوشته شده است را باید بنویسید. مثلا برای من نوشته شده :

Referral link:https://coingeneration.com/auth/new/397986

پس می نویسم:

ADMIN ... Please Activate My Trial Threat ... # 397986

این کار رو چندبار تکرار میکنیم یعنی چندبار توی چت مینویسم . اگه هم که اینتر زدید ولی پیام ارسال نشد آخر پیام یه نقطه اضافه کنید و مجددا اینتر را بزنید. حالا اون ادمین توی چت روم اسم کاربری شما رو مینویسه بعدش میگه done یا میگه Activate که به این معنی است که یک Threads مجانی برای شما فعال شده است. در این حالت هنگامی که مجددا برنامه را باز کنید شماره 1 را روبروی Threads مشاهده خواهید کرد.
برای اینکه ادمین رو توی چت روم ببینید پیشنهاد می کنم حدود ساعت 10:30 شب تا 11:30 توی چت روم باشید. حتما خواهد آمد.

این برنامه چگونه کار می کند؟
این سایت وظیفه انجام محاسبات سنگین را به عهده دارد و برای این کار از CPU کامپیوتر کاربران خود در سراسر دنیا استفاده می کند. نحوه ایجاد این ایده کاری نیز در خود سایت توضیح داده شده است. در واقع شما با باز گذاشتن برنامه مقداری از مصرف CPU خود را به سایت اجاره می دهید و بابت آن پول دریافت می کنید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید مصرف CPU من حدود 16% است و من هنگامی که با کامپیوتر خود کار می کنم اصلا خللی در سرعت آن احساس نمی کنم.(من یک لپ تاپ Core i5 دارم)
از نظر اینترنت مصرفی هم باید بگویم که میزان مصرف اینترنت برنامه بسیار پایین است و خودتان می توانید این موضوع را بررسی کنید.
و اما شما هر روز میتوانید درخواست برداشت از حساب بدهید . آنلاین هم واریز میشود یعنی تا درخواست رو دادید همون ثانیه پول به حساب شما واریز میشود.
اگر شما هیچ زیرمجموعه نگیرید طی یک ماه 30.6 دلار به شما میدهد. اگر هم زیر مجموعه بگیرید حدود 6$ دلار از هر زیرمجموعه بدست می اورید جالب اینکه اگر زیرمجموعه شما هم خودش زیرمجموعه بگیرد از اون هم به شما ماهیانه 3 $ دلار پرداخت خواهد شد.

چگونه زیرمجموعه بگیریم؟
برای گرفتن زیرمجموعه کافی است که آدرس اینترنتی روبروی Referral link را کپی کرده و در اختیار دوستان خود قرار دهید یا در شبکه های اجتماعی بگذارید یا در وبسایت خود بگذارید و یا حتی در سایتهای PTC آن را بگذارید و از سراسر جهان زیرمجموعه بگیرید.

موفق باشید