سوالاتی در مورد paypal و payza

با سلام خدمت شما دوستان گرامی

دوستان عزیز نمی دونم آیا اسم payza  و  یا سایت های مشابه مثل perfect money و paypal رو شنیدین یا نه. 

این شاید سوال خیلی از شما دوستان باشه .من برای خودم یک اکانت تو حساب payza باز کردم البته چون ایران تحریم هستش باید با فیلتر شکن تو این سایت ها عضو شین و محل اقامت و آدرس رو مثلا ترکیه انتخاب کنین. و درآمد PTC هاتونو از اکانت کاربریتون به اکانت payza انتقال بدین بعد یک سری شرکت های ایرانی هستن که هر دلار پیزا رو تقریبا الان مابین 2600 الی 2900 می خرن و در ازای آن ریال به حساب بانکی تون انتقال می دهند. من خودم چند بار این روش رو امتحان کردم و جواب داده. باز سوال خاصی بود در خدمتم. 


با تشکر 

neomin


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد